وسایل آشپزخانه هوشمندانه و متفاوت

farnoodfiroozbakht1993farnoodfiroozbakht1993

وسایل آشپزی عجیب و غریب ، می توانند در آشپزخانه غذا درست کردن و غذا خوردن را برای شما سرگرم کننده تر از قبل کنند . ما مقاله ای آماده کردیم تا شما را با بامزه ترین ، سرگرم کننده ترین ، هوشمندانه ترین و متفاوت ترین وسایل آشپزی و آشپزخانه هوشمند و متفاوت که به معنای واقعی می توانند کاربردی باشند آشنا کنیم پس با ما همراه باشید .  

۱. چاقو مخصوص کره بری گرمایشی

در نگاه اول این چاقو مانند یک چاقو کره بری عادی است . اما این چاقو قابلیت این را دارد که سرد ترین کره ها را به راحتی ببرد و بدون هیچ مشکلی ذوب کند . در واقع کارکرد این چاقو به این شکل است که با جذب گرمای دست شما به دسته خود ، دمای تیغه اش را بالا می برد و به کمک این مکانیزم هوشمندانه می تواند سرد ترین کره ها را ببرد .

۲. تایمر مخصوص تخم مرغ

وسایل آشپزخانه هوشمندانه و متفاوت

آبپز کردن تخم مرغ کار بسیار آسانی است ، اما تعیین اینکه یک تخم مرغ به اندازه کافی و دلخواه شما پخته است یا نه می تواند گاهی مشکل ساز بشود . تایمر مخصوص تخم مرغ یک ابتکار کوچک اما کاربردیست . چرا که به شما این امکان را می دهد که دست از حدس و گمان کشیده و به راحتی تشخیص دهید که تخم مرغتان نرم است ، عسلیست و یا کاملا پخته است .

۳. نگهدارنده مخصوص آووکادو

وسایل آشپزخانه هوشمندانه و متفاوت

گاهی اوقات می شود که شما برای تهیه ساندویچ ، سالاد یا غذای مورد علاقه خود نیاز به یک برش آووکادو دارید . اما نمی دانید که با بقیه آووکادو چکار کنید . نگهدارنده مخصوص آووکادو یک کاپ سیلیکونی با قابلیت تنظیم سایز است که با جلوگیری از نفوذ هوا به بافت آووکادو٬ از خراب شدن آن جلوگیری می کند .

۴. کاسه مخصوص غلات صبحانه

وسایل آشپزخانه هوشمندانه و متفاوت

یکی دیگر از وسایل عجیب ، هوشمندانه و متفاوت جالب آشپزخانه کاسه مخصوص کرن فلکس است . هواداران واقعی غلات صبحانه می دانند که بهترین بخش خوردن یک کاسه کورن فلکس با شیر ، آن بخشی است که تنها شیر در کاسه باقی مانده ! کاسه مخصوص غلات صبحانه یک نی داخلی دارد که پس از تمام شدن غلات ، می توان تا آخرین قطره شیر را با به کمک آن نوش جان کرد .

۵. استریپر مخصوص ذرت

وسایل آشپزخانه هوشمندانه و متفاوت

بلال به تنهایی خوشمزه است . اما هیچکس دوست ندارد که پوسته های ذرت لای دندان هایش گیر کند و یا هنگام دون کردن ذرت آنها را له کند و هدر دهد . استریپر مخصوص ذرت به راحتی ذرت ها را دون کرده و دندان های شما را هم سالم نگه می دارد .

۶. هولدر های مخصوص سس و دیپ

وسایل آشپزخانه هوشمندانه و متفاوت

به کمک این هولدر ها که به لبه بشقاب ، کاسه و ظروف مختلف وصل می شوند . دسترسی شما به سس ها و دیپ های مورد علاقتان راحت تر می شود و خوردن آن ها برای شما آسان تر می شود .

۷. تفنگ پنیر

وسایل آشپزخانه هوشمندانه و متفاوت

یکی دیگر از وسایل آشپزخانه هوشمندانه و متفاوت تفنگ پنیر است . شما می توانید به کمک این دستگاه ، پنیر را ذوب کرده و غذا های مورد علاقه خود را آن طور که دوست دارید و با خلاقیت خود با پنیر ذوب شده تزئین کنید .

۸. کاسه مخصوص پختن تخم مرغ

وسایل آشپزخانه هوشمندانه و متفاوت

این کاسه سرامیکی کمک می کند تا تخم مرغ ها پس از پخت ، بافتی بی نظیر و لایه های یکپارچه و لذیذی پیدا کنند . تخم مرغ ها را به همراه هر ادویه ای که دوست دارید درون این کاسه بریزید و داخل ماکروویو بزارید و زمانی که پف کرد آن را خارج کنید ، نتیجه چیزی جز یک صبحانه آسان ، سریع و دلچسب نیست .

۹. هولدر های مخصوص تاکو

وسایل آشپزخانه هوشمندانه و متفاوت

به کمک این هولدر های پلاستیکی و ساده ، می توانید تاکو های ترد و لذیذ خود را بدون نگرانی از شکستن٬ وا رفتن و بیرون ریختن مواد داخل آن نگه دارید .

۱۰. دستگاه مخصوص اندازه گیری پاستا

وسایل آشپزخانه هوشمندانه و متفاوت

به کمک این دستگاه می توانید مقدار دقیق پاستای مورد نیاز خود را مشاهده کرده و دیگر نیازی نیست که به صورت چشمی و با حدس و گمان پاستای خود را اندازه گیری کنید .

۱۱. بشکه کوب مخصوص میوه

وسایل آشپزخانه هوشمندانه و متفاوت

این کیت آبمیوه گیری که استفاده بسیار آسان و جالبی دارد . این امکان را برای شما فراهم می کند که میوه هایی همانند هندوانه ، طالبی و کدو حلوایی را تبدیل به یک بشکه کنید که می توان به کمک آن و از تولید به مصرف آبمیوه تازه نوشید .

۱۲. روستر سیر

وسایل آشپزخانه هوشمندانه و متفاوت

اگر تاکنون سیر را به صورت برشته استفاده نکردید ، عمرتان بر فناست ! سیر برشته می تواند مزه بهتری را به سوپ ، گوشت ، سبزیجات و حتی نان بدهد . روستر سیر یک چدن کوچک با قالب سیر است که می توان آن را درون فر و یا کنار آتش قرار داد و به کمک آن سیر را به خوبی برشته کرد .

۱۳. ساندویچ میکر مخصوص صبحانه

وسایل آشپزخانه هوشمندانه و متفاوت

یکی دیگر از وسایل آشپزخانه هوشمندانه و متفاوت صبحانه ساز است . درست کردن صبحانه هیچگاه تا این اندازه آسان و سریع نبوده است . این ساندویچ ساز از دارای 3 محفظه کوچک است. که هرکدام مخصوص درست کردن بخشی از ساندویچ شماست . اولی نان تست می کند دومی تخم مرغ میپزد و سومی بیکن هایتان را برشته می کند . تمامی این مراحل تنها در پنج دقیقه انجام می شود و برای صبح هایی که عجله دارید مناسب است .

۱۴. انبر های انگشتی

وسایل آشپزخانه هوشمندانه و متفاوت

یکی دیگر از وسایل آشپزخانه هوشمندانه و متفاوت انبرهای انگشتی است . آیا شما هم از چرب شدن انگشتانتان هنگام خوردن فینگر فود هایی نظیر بال و ران سوخاری مرغ خسته شده اید ؟ به کمک این انبر های کوچک که روی انگشتانتان قرار می گیرد هم از خوردن فینگر فود مورد علاقتان لذت ببرید و هم از کثیف و چرب شدن دستان و انگشتان خود جلوگیری کنید .

۱۵. اسلایسر هندوانه

وسایل آشپزخانه هوشمندانه و متفاوت

دیگر نیازی نیست هنگام قاچ کردن هندوانه سختی بکشید .این خردکن چندکاره برای برش میوه های بزرگ مثل هندوانه بکار میرود. تا هم از سختی قاچ کردن آن ها بکاهد و هم در استفاده از زمان صرفه جویی شود .

۱۶. ماهیتابه تقسیم بندی شده

وسایل آشپزخانه هوشمندانه و متفاوت

این ماهیتابه امکان طبخ یک وعده کامل غذایی را تنها به کمک یک ظرف ایجاد میکند . شست و شوی این ماهیتابه نیز به مراتب راحت تر از شستن چندین و چند ظرف و قابلمه است .

۱۷. کریسپر بیکن

وسایل آشپزخانه هوشمندانه و متفاوت

این ظرف مخصوص می تواند بیکن ها را بدون نیاز به ماهیتابه و درون ماکروویو سرخ و برشته کند. چربی اضافه بیکن ها نیز از طریق منافذ کوچکی که روی این ظرف وجود دارد به قسمت زیری آن سرازیر می شود و از چرب شدن بیکن ها جلوگیری می کند .

۱۸. املت پز

وسایل آشپزخانه هوشمندانه و متفاوت

درست کردن املت کار سختی نیست . اما گاهی اوقات برای حاضر شدن آن عجله داریم و همچنین میخواهیم دو طرف املتمان به شکل کامل برشته شود . این وسایل آشپزخانه مخصوص که درون ماکروویو قرار می گیرد به شما این اجازه را میدهد که در کمترین زمان ممکن بهترین و خوشمزه ترین املت ها را درست کنید .

۱۹. گیره های سیلیکونی

وسایل آشپزخانه هوشمندانه و متفاوت

آخرین وسیله از لیست وسایل آشپزخانه هوشمندانه و متفاوت گیره های سیلیکونی هستند . گاهی اوقات حتی با داشتن دستکش های مخصوص نیز ممکن است دستانتان را هنگام حمل قابلمه بسوزانید . این گیره های سیلیکونی به شما این اجازه را میدهد که بدون آنکه دستتان را بسوزانید ، قابلمه های داغ را جا به جا کنید .

دسته بندی سبک زندگی رویالی کتاب رویال طعم
اشتراک گذاری

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
No products in the cart.
ورود به سایت