نودل مرغ تند سنگاپوری

عباس فتوتیعباس فتوتی

یک غذای خوشمزه و متفاوت و البته تند و تیز با رشته های نودل و سبزیجات به نام نودل مرغ تند سنگاپوری . این غذا در عین حال اینکه خیلی سریع آماده میشود یک غذای سالم و مغذی نیز است و میتواند برای یک شام سریع انتخاب خوبی باشد .

royaltaam

مواد لازم:

فیله مرغ       4عدد

رشته نودل               220 گرم

سویا سس       3قاشق غذاخوری

پودر کاری ملایم   1 قاشق چایخوری

سیر، له شده      1 حبه

زنجبیل تازه پوست کنده، رنده شده      2 سانتی متر

فلفل قرمز          یک سوم قاشق چایخوری

کنجد                1 قاشق غذاخوری

روغن زیتون        به مقدار لازم

کلم چینی، رنده شده     یک چهارم کلم متوسط

هویج                       2 عدد

فلفل دلمه قرمز           1 عدد

پیازچه                    4 عدد

طرز تهیه:

سویا سس، پودر کاری، سیر، زنجبیل و فلفل قرمز و 2 قاشق غذاخوری آب را در یک کاسه مناسبی ترکیب کنید. مرغ را نازک برش داده و در ظرفی بریزید و نصف مواد ترکیب شده  را به مرغ اضافه کنید و هم بزنید تا مرغها را بپوشاند و باقیمانده مواد را کنار بگذارید.

یک ووک یا تابه گود را روی حرارت گرم کنید. دانه های کنجد را اضافه کنید و به مدت 2 دقیقه یا تا زمانی که طلایی و برشته شود سرخ کنید سپس به یک کاسه منتقل کنید. ووک را با روغن زیتون اسپری کنید. مرغ را اضافه کنید و به مدت 3 دقیقه یا تا زمانی که طلایی شود تفت دهید و از تابه در بیاورید.

دوباره ووک را با روغن اسپری کنید. کلم، هویج که به صورت نوارهای بلند و نازک بریده شده است  ، فلفل دلمه ای نازک برش خورده و نصف پیازچه که نازک ورقه شده است را اضافه کنید. به مدت 2 دقیقه یا تا زمانی که کلم شروع به نرم شدن کند سبزیجات را سرخ کنید. نودل پخته شده ، مرغ، مواد مرینید کنار گذاشته  شده و کنجد برشته شده را به تابه اضافه کنید. به مدت 2 دقیقه یا تا زمانی که گرم شود تفت دهید . نودل را در کاسه ای مناسب سرو کنید و مابقی پیازچه ها را روی آن بپاشید . نوش جان

دسته بندی غذای بین الملل کتاب آشپزی رویال طعم
اشتراک گذاری

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
No products in the cart.
ورود به سایت